Vol. 38 No. 1 ЦЕЛОЖИВОТНО ОБРАЗОВАЊЕ И УЧЕЊЕ >>>

Садржај

 

Уводна реч гостујућих уредника
Проф. др Кристинка Овесни, Филозофски факултет Универзитета у Београду
Др Јелена Покимица, Clinical Assistant Professor, Boise State University, USA

 

1. Theoretical models and concepts of lifelong learning
Borut Mikulec, University of Ljubljana, Faculty of Arts, Ljubljana, Slovenia

 

2. Expertise in the Workplace: The Lifelong Pursuit of Eminence in Professional Practice
Seth-Aaron Martinez, Boise State University, College of Education, Boise, Idaho, USA
Sumaya Ali, Boise State University, College of Education, Boise, Idaho, USA
Karyna Mangusheva, Boise State University, College of Education, Boise, Idaho, USA

 

3. Non-formal interviews as model interfaces: A case for deep learning in workplace instructional design research
Roberto Rojas-Alfaro, Salt Lake Community College, Salt Lake City, Utah, USA

 

4. A Scoping Review of Recent Developments Linking Artificial Intelligence and Lifelong Learning
Jelena V. Pokimica, Boise State University, Boise, Idaho, USA
Lara A. Sinkovich, Boise State University, Boise, Idaho, USA

 

5. Lifelong Learning as a Research Topic in European Journals: Prevalence, Subjects, and Types of Research
Kristinka Č. Ovesni, University of Belgrade, Faculty of Philosophy, Belgrade, Serbia
Nataša B. Matović, University of Belgrade, Faculty of Philosophy, Belgrade, Serbia
Vera Ž. Radović, University of Belgrade, Faculty of Education, Belgrade, Serbia

 

6. Промене изазване очинством као извориште потреба за целоживотним учењем
Зорица Б. Милошевић, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија
Петар Д. Живојиновић, Фондација Темпус, Београд, Србија

 

7. Перспективе целоживотног учења у дигиталном окружењу
Тамара В. Николић, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија
Никола Ђ. Коруга, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија
Александар M. Булајић, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија

 

8. Enhancing Talent Acquisition through Lifelong Learning: A Case Study
Tatjana P. Jovanović, Faculty of Engineering Management, Belgrade, Serbia
Nevena D. Krasulja, Faculty of Engineering Management, Belgrade, Serbia

 

9. Целоживотно образовање особа са инвалидитетом – препреке, подршка и препоруке за унапређење универзитетског фрагмента
Наталија М. Гојак, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија
Јана П. Мишовић, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија

 

10. Environmental Awareness Through Project-Based Learning in Primary Social Science Classrooms in Dhaka: A Qualitative Analysis
Khondokar Sabera Hamid, South Point School and College, Dhaka, Bangladesh

 

11. Корисне веб-локације
др Мирослава Ристић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

 

Избор језика
Open Access Statement
345 Open access declaration can be found on this page

Information about copyright 345 Teaching Innovations are licensed with Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0). Information about copyright can be found on this page.
Open Access Journal
345
Индексирано у
345   This journal was approved on 2018-01-22 according to ERIH PLUS criteria for inclusion. Download current list of ERIH PLUS approved journals.
Индексирано у
345 University of Belgrade, Teacher Education Faculty has entered into an electronic licensing relationship with EBSCO Information Services, the world's most prolific aggregator of full text journals, magazines and other sources. The full text of Teaching Innovations / Inovacije u nastavi is available now on EBSCO's international research databases.
Индексирано у
345
Ethics statement
345 Publication ethics and publication malpractice statement can be found on this page.
Пратите Иновације у настави
345   345   345