Vol. 37 No. 4 >>>
Садржај
01. Наставни приступ деци с визуелним дисфункцијама –практична упутства за усвајање академских вештина
Александра Б. Грбовић, Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, Београд, Србија
Ксенија М. Станимиров, Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, Београд, Србија
02. Engagement in sports and children’s cognitive abilities:an analysis of executive functions
Nataša S. Buha, University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Belgrade, Serbia
Bojan Z. Dučić, University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Belgrade, Serbia
Mirjana M. Japundža-Milisavljević, University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Belgrade, Serbia
03. Diagnostic assessment of elementary school pupils’ understanding of aliphatic hydrocarbons by using a three-tier test
Katarina B. Putica, University of Belgrade, Innovative Centre of the Faculty of Chemistry, Belgrade, Serbia
04. Могућности књижевних текстова у интегративној настави из перспективе учитеља
Мирјана М. Стакић, Универзитет у Крагујевцу, Педагошки факултет, Ужице, Србија
Бошко Љ. Миловановић, Универзитет у Приштини – Косовска Митровица, Учитељски факултет, Призрен – Лепосавић, Србија
05. Developing Multicriteria Rating Scale for Assessment of Communicative Competence in LSP Oral Presentation
Vesna M. Petrović, University of Kragujevac, Faculty of Technical Sciences, Čačak, Serbia
Ana S. Jovanović, University of Belgrade, The Faculty of Philology, Belgrade, Serbia
Marija R. Đukić, University of Kragujevac, Faculty of Technical Sciences, Čačak, Serbia
06. Врсте речи у спонтаном говору деце предшколског узраста
Јелена Љ. Спасић, Универзитет у Крагујевцу, Факултет педагошких наука, Јагодина, Србија
07. Учење на даљину: нови изазови у настави немачког и руског језика струке
Александра Ј. Гојков Рајић, Универзитет у Београду, Факултет за образовање учитеља и васпитача, Београд, Србија
Маријана Н. Папрић, Универзитет у Београду, Факултет за образовање учитеља и васпитача, Београд, Србија
08. Глас ученика о настави у време пандемије – „Рећи ћу ти шта те очекује”
Анђела Д. Кељановић,Универзитет у Приштини – Косовска Митровица, Филозофски факултет, Косовска Митровица, Србија
Јелена Љ. Минић, Универзитет у Приштини – Косовска Митровица, Филозофски факултет, Косовска Митровица, Србија
Јелена И. Давидовић Ракић, Универзитет у Приштини – Косовска Митровица, Филозофски факултет, Косовска Митровица, Србија
09. Корисне веб-локације
Мирослава Р. Ристић