Vol. 37 No. 4 >>>

Садржај

 

01. Наставни приступ деци с визуелним дисфункцијама –практична упутства за усвајање академских вештина
Александра Б. Грбовић, Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, Београд, Србија
Ксенија М. Станимиров, Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, Београд, Србија

 

02. Engagement in sports and children’s cognitive abilities:an analysis of executive functions
Nataša S. Buha, University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Belgrade, Serbia
Bojan Z. Dučić, University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Belgrade, Serbia
Mirjana M. Japundža-Milisavljević, University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Belgrade, Serbia

 

03. Diagnostic assessment of elementary school pupils’ understanding of aliphatic hydrocarbons by using a three-tier test
Katarina B. Putica, University of Belgrade, Innovative Centre of the Faculty of Chemistry, Belgrade, Serbia

 

04. Могућности књижевних текстова у интегративној настави из перспективе учитеља
Мирјана М. Стакић, Универзитет у Крагујевцу, Педагошки факултет, Ужице, Србија
Бошко Љ. Миловановић, Универзитет у Приштини – Косовска Митровица, Учитељски факултет, Призрен – Лепосавић, Србија

 

05. Developing Multicriteria Rating Scale for Assessment of Communicative Competence in LSP Oral Presentation
Vesna M. Petrović, University of Kragujevac, Faculty of Technical Sciences, Čačak, Serbia
Ana S. Jovanović, University of Belgrade, The Faculty of Philology, Belgrade, Serbia
Marija R. Đukić, University of Kragujevac, Faculty of Technical Sciences, Čačak, Serbia

 

06. Врсте речи у спонтаном говору деце предшколског узраста
Јелена Љ. Спасић, Универзитет у Крагујевцу, Факултет педагошких наука, Јагодина, Србија

 

07. Учење на даљину: нови изазови у настави немачког и руског језика струке
Александра Ј. Гојков Рајић, Универзитет у Београду, Факултет за образовање учитеља и васпитача, Београд, Србија
Маријана Н. Папрић, Универзитет у Београду, Факултет за образовање учитеља и васпитача, Београд, Србија

 

08. Глас ученика о настави у време пандемије – „Рећи ћу ти шта те очекује”
Анђела Д. Кељановић,Универзитет у Приштини – Косовска Митровица, Филозофски факултет, Косовска Митровица, Србија
Јелена Љ. Минић, Универзитет у Приштини – Косовска Митровица, Филозофски факултет, Косовска Митровица, Србија
Јелена И. Давидовић Ракић, Универзитет у Приштини – Косовска Митровица, Филозофски факултет, Косовска Митровица, Србија

 

09. Корисне веб-локације
Мирослава Р. Ристић

Избор језика
Open Access Statement
345 Open access declaration can be found on this page

Information about copyright 345 Teaching Innovations are licensed with Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0). Information about copyright can be found on this page.
Open Access Journal
345
Индексирано у
345   This journal was approved on 2018-01-22 according to ERIH PLUS criteria for inclusion. Download current list of ERIH PLUS approved journals.
Индексирано у
345 University of Belgrade, Teacher Education Faculty has entered into an electronic licensing relationship with EBSCO Information Services, the world's most prolific aggregator of full text journals, magazines and other sources. The full text of Teaching Innovations / Inovacije u nastavi is available now on EBSCO's international research databases.
Индексирано у
345
Ethics statement
345 Publication ethics and publication malpractice statement can be found on this page.
Пратите Иновације у настави
345   345   345