Vol. 37 No. 3 >>>

Садржај

 

1. Перспективе о настави предметних наставника и њихов доживљај аутономије и самоефикасности у раду
Милан С. Станчић, Универзитет у Београду, Филозофски факултет Београд, Србија
Андреа Г. Гашић, Универзитет у Београду, Филозофски факултет Београд, Србија
Лука Ђ. Николић, Универзитет у Београду, Филозофски факултет Београд, Србија

 

2. Конструкција и валидација скале за мерење заступљености основних компонената структуре кооперативног учења у настави
Горан Д. Пљакић, Академија васпитачко-медицинских струковних студија, Крушевац, Србија
Александар С. Тадић, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија

 

3. Перцепције о наставним предметима и постигнућа ученика као чиниоци усмерења ка математици и природним наукама у гимназији
Александра С. Максимовић, Универзитет у Крагујевцу, Природно-математички факултет Крагујевац, Србија
Александар З. Миленковић, Универзитет у Крагујевцу, Природно-математички факултет Крагујевац, Србија
Филип Г. Сташевић, Универзитет у Крагујевцу, Природно-математички факултет Крагујевац, Србија

 

4. Социјални статуси у одељењу ученика који имају тешкоће у развоју из перспективе наставника средњих стручних школа
Рајка С. Ђевић, Институт за педагошка истраживања, Београд, Србија
Миља Б. Вујачић, Институт за педагошка истраживања, Београд, Србија

 

5. Школски успех ученика и образовни ниво родитеља у контексту породичне средине
Радован М. Антонијевић, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија
Драгана Б. Раденовић, Академија васпитачко-медицинских струковних студија, Алексинац, Република Србија

 

6. Интерференција и развој артикулације а матерњем и страном језику код деце предшколског узраста
Јована П. Јањић, Међународна основна школа, Београд, Србија
Неда Р. Милошевић, Академија за хумани развој, Београд, Република Србија
Гордана Р. Чолић, Универзитет у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровици, Учитељски факултет у Лепосавићу, Лепосавић, Србија

 

7. Exploring the flipped model in the CLIL geology classroom
Lidija V. Beko, University of Belgrade, Faculty of Geology and Mining, Belgrade, Serbia
Marija M. Đorđević, University of Belgrade, Faculty of Geology and Mining, Belgrade, Serbia

 

08. Истраживање лидерских вештина будућих педагога: валидација инвентара исхода студентског лидер
Милена М. Летић Лунгулов, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Нови Сад, Србија
Сашка С. Радујков, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Нови Сад, Србија

 

9. Мотивација за коцкање студентске популације – примена оквира теорије самоодређења
Слађана В. Милошевић, Институт за ментално здравље, Београд, Србија

 

10. Допринос примене математичких образаца усвајању стратегија учења у настави немачког као страног језика
Марија М. Станојевић Веселиновић, Универзитет у Крагујевцу, Факултет педагошких наука, Јагодина, Србија

 

11. Приказ: ИНТЕРЕСОВАЊЕ УЧЕНИЦА ЗА МАТЕМАТИКУ И ПРИРОДНЕ НАУКЕ: КВАЛИТАТИВНА АНАЛИЗА
Вера Ж. Радовић, Универзитет у Београду, Факултет за образовање учитеља и васпитача, Србија

 

12. Корисне веб-локације
др Мирослава Ристић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

Избор језика
Open Access Statement
345 Open access declaration can be found on this page

Information about copyright 345 Teaching Innovations are licensed with Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0). Information about copyright can be found on this page.
Open Access Journal
345
Индексирано у
345   This journal was approved on 2018-01-22 according to ERIH PLUS criteria for inclusion. Download current list of ERIH PLUS approved journals.
Индексирано у
345 University of Belgrade, Teacher Education Faculty has entered into an electronic licensing relationship with EBSCO Information Services, the world's most prolific aggregator of full text journals, magazines and other sources. The full text of Teaching Innovations / Inovacije u nastavi is available now on EBSCO's international research databases.
Индексирано у
345
Ethics statement
345 Publication ethics and publication malpractice statement can be found on this page.
Пратите Иновације у настави
345   345   345