Vol. 37 No. 2 >>>
Садржај
1. SHAALA-22: Construction and Validation of the New Academic Self-Handicapping Scale
Aleksandar S. Milovanović, University of Belgrade, Institute for Philosophy and Social Theory, Serbia, Belgrade
Andrej Đ. Bjelogrlić, University of Belgrade, Institute for Philosophy and Social Theory, Serbia, Belgrade
Aleksandar I. Jovičić, University of Belgrade, Institute for Philosophy and Social Theory, Serbia, Belgrade
2. Богаћење речника ученика непознатим речима из књижевних текстова – активан приступ значењу, контексту и радном речнику
Валерија Б. Јанићијевић, Универзитет у Београду, Факултет за образовање учитеља и васпитача, Београд, Србија
Милена Б. Митровић, Универзитет у Београду, Факултет за образовање учитеља и васпитача, Београд, Србија
Бојан М. Марковић, Универзитет у Београду, Факултет за образовање учитеља и васпитача, Београд, Србија
3. Зашто је програмирање „тешко”? Коришћење робота у подучавању програмирању у неформалном образовном контексту – импликације за праксу
Добринка Р. Кузмановић, Универзитет у Београду, Филолошки факултет, Београд, Србија
Александар Д. Бауцал, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија
4. Towards Multicultural Schools: Exploring the Potential of Mindfulness
Hana E. Sejfović, State University of Novi Pazar, Novi Pazar Serbia
Nataša M. Simić, University of Belgrade, Faculty of Philosophy, Institute of Psychology, Belgrade, Serbia
Milena D. Belić, State University of Novi Pazar, Novi Pazar Serbia
5. Појам учења у класичној конфуцијанистичкој књижевности: Четири књиге и кинеско морално образовање
Ведран З. Голијанин, Универзитет у Источном Сарајеву, Православни богословски факултет, Фоча, Република Српска, Босна и Херцеговина
6. Општа самоефикасност и предузетничке способности студенткиња – будућих васпитачица
Гордана М. Степић, Универзитет у Крагујевцу, Факултет педагошких наука, Јагодина, Србија
7. Запажања учитеља о основним предикторима за почетно описмењавање ученика – компаративни приступ
Вишња С. Мићић, Универзитет у Београду, Факултет за образовање учитеља и васпитача, Београд, Србија
Желимир Ж. Драгић, Универзитет у Бањој Луци, Филозофски факултет, Бања Лука, Република Српска, Босна и Херцеговина
Славиша В. Јењић, Универзитет у Бањој Луци, Филозофски факултет, Бања Лука, Република Српска, Босна и Херцеговина
8. Књижевнојезичка норма у Речнику српског језика (Једнотомнику) и наставна пракса
Горан Н. Зељић, Универзитет у Београду, Факултет за образовање учитеља и васпитача, Београд, Србија
Љубица Д. Весић, Универзитет у Београду, Факултет за образовање учитеља и васпитача, Београд, Србија
9. Усвајање различитих група енглеских речи код србофоних студената технике
Смиљана М. Игрутиновић, Академија струковних студија Шумадија, Крагујевац, Србија
Невена Б. Банковић, Академија струковних студија Шумадија, Крагујевац, Србија
10. „Важна су само питања”: Филозофија са децом у неколико (п)огледа
Милош В. Јанковић, Универзитет у Београду, Институт за филозофију и друштвену теорију, Београд, Србија
Ана Р. Липиј, Универзитет у Београду, Институт за филозофију и друштвену теорију, Београд, Србија
Милица Р. Секуловић, Универзитет у Београду, Институт за филозофију и друштвену теорију, Београд, Србија
11. Креирање алгоритмаза откривање лексичких минимума у српском као страном језику на нивоу А1
Лука М. Меденица, Универзитет у Београду, Филолошки факултет, Београд, Србија
Милена С. Опарница, Истраживачко-развојни институт за вештачку интелигенцију, Нови Сад, Србија
12. Корисне веб-локације
др Мирослава Ристић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет