Vol. 36 No. 3
Садржај
1. Мотивација за учење природних наука и математике: истраживање ТИМСС у Србији
Наташа З. Лалић-Вучетић, Институт за педагошка истраживања, Београд, Србија
Снежана И. Мирков, Институт за педагошка истраживања, Београд, Србија
2. Фазе конструкције и тешкоће у изради тестова знања у образовно-васпитној пракси
Ивана М. Јеремић, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија
3. Студенти као ствараоци у обликовању будућности високог образовања
Наташа З. Јанковић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
Невена М. Буђевац, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
4. Факторска анализа теста креативног мишљења – графичка продукција
Мирјана М. Јапунџа-Милисављевић, Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, Београд, Србија
Биљана З. Милановић-Доброта, Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, Београд, Србија
5. Факторска структура скале наставничке аутономије
Борка Д. Малчић, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Нови Сад, Србија
Станислава Д. Марић Јуришин, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Нови Сад, Србија
Наташа Д. Танчић, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Нови Сад, Србија
6. Учење и подучавање о Холокаусту: перспектива студената наставничких факултета у Србији
Снежана З. Штрангарић, Универзитет у Новом Саду, Педагошки факултет у Сомбору, Сомбор, Србија
Мила Б. Бељански, Универзитет у Новом Саду, Педагошки факултет у Сомбору, Сомбор, Србија
Дејан M. Ђорђић, Универзитет у Новом Саду, Педагошки факултет у Сомбору, Сомбор, Србија
7. Коме треба методички курс о смрти у поезији за децу и младе – мотивација студената за одабир курса, њихови концепти и искуства у вези са смрћу
Владимир М. Вукомановић Растегорац, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
8. Полне разлике на математичким такмичењимау Републици Србији
Ненад Р. Вуловић, Универзитет у Крагујевцу, Факултет педагошких наука, Јагодина, Србија
Александра M. Михајловић, Универзитет у Крагујевцу, Факултет педагошких наука, Јагодина, Србија
Јасмина В. Милинковић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
9. Чему настава филозофије на другим студијским програмима?
Милан З. Јовановић, Универзитет у Нишу, Филозофски факултет, Ниш, Србија
Зоран М. Димић, Универзитет у Нишу, Филозофски факултет, Ниш, Србија
Слађана З. Ристић Горгиев, Универзитет у Нишу, Филозофски факултет, Ниш, Србија
10. Саморефлексија као епистемолошки приступ истраживању педагошких питања на примеру студије случаја
Софија В. Маричић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
11. Корисне веб-локације
др Мирослава Ристић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет