Vol. 36 No. 1
Садржај
1. Construction and validation of learning style assessment instrument SU-19
Milica R. Manojlović, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Beograd, Srbija
Matija U. Gvozden, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Beograd, Srbija
Jelica Ž. Milojičić, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Beograd, Srbija
2. Конструктивизам као савремена наставна парадигма
Никола В. Мијановић, Универзитет Црне Горе у Подгорици, Филозофски факултет у Никшићу, Никшић, Црна Гора
3. Скала Нова еколошка парадигма из перспективе еколошких наратива будућих учитеља и васпитача
Зорица П. Веиновић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
Јелена М. Станишић, Институт за педагошка истраживања, Београд, Србија
4. Остваривање пријатељских односа међу вршњацима у основној школи
Миља Б. Вујачић, Институт за педагошка истраживања, Београд, Србија
Рајка С. Ђевић, Институт за педагошка истраживања, Београд, Србија
5. Предузетничка оријентација студенткиња просветних професија
Драгана Р. Бјекић, Универзитет у Крагујевцу, Факултет техничких наука у Чачку, Чачак, Србија
Лидија Ђ. Златић, Универзитет у Крагујевцу, Педагошки факултет у Ужицу, Ужице, Србија
Благица М. Златковић, Универзитет у Нишу, Педагошки факултет, Врањe, Србија
6. Хоризонтално учење и руковођење: интерни потенцијал за развој школе у заједницу учења
Јелена Д. Ђерманов, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Нови Сад, Србија
Исидора Б. Кораћ, Висока школа струковних студија за васпитаче и пословне информатичаре – Сирмијум, Сремска Митровица, Србија
7. Barriers During Distance Learningin a Pandemic Time from the Aspect of Serbian Secondary School Students
Marija M. Jovanović, Dragana V. Dimitrijević University of Niš, Faculty of Philosophy, Niš, Serbia
8. Разумевање задатака поређења код ученика другог разреда основне школе
Маријана Ж. Зељић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
Милана M. Дабић Боричић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
Светлана М. Илић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
9. Мотивациони поступци наставника математике – перспектива ученика
Драгиша С. Вучинић, Универзитет у Приштини, Филозофски факултет, Косовска Митровица, Србија
Звездан М. Арсић, Универзитет у Приштини, Филозофски факултет, Косовска Митровица, Србија
Радован М. Антонијевић, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија
10. Херменеутика као методолошки приступ истраживању у педагогији
Наташа Т. Николић, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија
11. Приказ 1: ВРШЊАЧКА ПРИХВАЋЕНОСТ У ИНКЛУЗИВНОМ ОБРАЗОВАЊУ
Марија Г. Трајковић, Институт за педагошка, истраживања, Београд
12. Корисне веб-локације
др Мирослава Ристић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет