Vol. 35 No. 4
Садржај
01. Изазови образовно-васпитног процесау „новој нормалности”: перспектива наставника основних школа
Mарија Г. Стојановић, Институт за педагошка истраживања, Београд, Србија
Лидија С. Буквић Бранковић, ЦЕПОРА – Центар за позитиван развој деце и омладине, Београд, Србија
Бранислава Б. Поповић Ћитић, Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, Београд, Србија
02. Примена холистичког приступа у пракси из перспективе васпитача
Тања П. Недимовић, Висока струковна васпитачка и медицинска школа, Вршaц, Србија
Ивана Ђ. Ђорђев, Висока струковна васпитачка и медицинска школа, Вршaц, Србија
Александар М. Стојановић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
03. Еколошка писменост ученика у београдским школама: резултати пилот истраживања
Милица В. Марушић Јаблановић, Институт за педагошка истраживања, Београд, Србија
Јелена М. Станишић, Институт за педагошка истраживања, Београд, Србија
Слађана Д. Савић, Универзитет у Београду, Хемијски факултет, Београд, Србија
04. Утицај проблемски заснованог учења на подстицање критичког мишљења студената у високом образовању
Маја Ж. Косановић, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Нови Сад, Србија
Бојана С. Тривуновић, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Нови Сад, Србија
05. Ставови учитеља и студената педагошких/учитељских факултета о обележјима улога учитеља у хеуристичкој настави у првом циклусу основног образовања и васпитања
Горана М. Старијаш, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
Нада М. Вилотијевић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
06. Језичке игре у уџбеницима српског језика за први разред основне школе
Јелена Љ. Спасић, Универзитет у Крагујевцу, Факултет педагошких наука, Јагодина, Србија
07. Ставови родитеља према читалачкој култури ученика млађих разреда основне школе
Недељко М. Милановић, Универзитет у Крагујевцу, Факултет педагошких наука, Јагодина, Србија
Марина Д. Матејевић, Универзитет у Нишу, Филозофски факултет, Ниш, Србија
08. Теоријско-методолошке основе креирања уџбеника руског језика за одрасле почетнике у српској говорној и социокултурној средини
Наташа Д. Ајџановић, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Нови Сад, Србија
Јелена Т. Гинић, Универзитет у Београду, Филолошки факултет, Београд, Србија
09. Истраживање рецепције Гогољевог Ревизора као методичко полазиште у интерпретацији књижевног драмског текста
Раиса J. Цветковић, Универзитет у Приштини – Косовска Митровица, Учитељски факултет у Призрену – Лепосавић, Србија
10. Ванучионичка настава природе и друштва
Љиљана Б. Митић, Универзитет у Нишу, Педагошки факултет у Врању, Врање, Србија
Марија Ј. Дејковић, Универзитет у Нишу, Педагошки факултет у Врању, Врање, Србија
Валентина М. Златановић Марковић, Медицинска школа у Ужицу, Ужице, Србија
11. Корисне веб-локације
др Мирослава Ристић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет