Vol. 35 No. 2
Садржај
01. Предности и недостаци наставе на даљину из угла наставника и родитеља
Марија М. Цвијетић, Универзитет у Новом Саду, Педагошки факултет у Сомбору, Сомбор, Србија
Миа Р. Марић, Универзитет у Новом Саду, Педагошки факултет у Сомбору, Сомбор, Србија
Мила Б. Бељански, Универзитет у Новом Саду, Педагошки факултет у Сомбору, Сомбор, Србија
02. Зашто (не) истраживати сопствену праксу: перспектива практичара у образовању
Милан С. Станчић, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија
Лидија Р. Радуловић, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија
Оља С. Јовановић Милановић, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија
03. Говорна култура у настави српског језика
Љубица Д. Весић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд
04. Factors that influence attitudes towards early foreign language learning in Slovenia
Smajla Tilen, Elementary School Pier Paolo Vergerio il Vecchio, Koper-Capodistria, Slovenia
05. Родитељска укљученост у образовање деце током пандемије вируса корона
Сенка Д. Слијепчевић, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Нови Сад, Србија
Слађана Н. Зуковић, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Нови Сад, Србија
Душица Д. Стојадиновић, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Нови Сад, Србија
06. Предвиђање прихватања употребе рачунара на традиционалном и иновативном нивоу у настави математике у Србији
Верица Р. Милутиновић, Универзитет у Крагујевцу, Факултет педагошких наука, Јагодина, Србија
Данимир П. Мандић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
07. Пандемијски изазови за наставу ликовне културе у млађим разредима основних школа у Републици Србији
Марија М. Павловић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
Ана Д. Сарвановић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
08. Методичка применљивост народних песама новопазарског краја у поставци елементарне музичке писмености
Нака К. Никшић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Наставно одељење Нови Пазар, Србија
09. Локални говор ученика oсновношколског узраста из Врања и настава граматике српског језика
Драгана В. Станковић, Универзитет у Нишу, Педагошки факултет у Врању, Врање, Србија
10. Пројектном наставом ка међупредметним компетенцијама ученика
Далиборка Р. Поповић, Универзитет у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровици, Учитељски факултет, Лепосавић, Србија
Мирјана M. Беара, Универзитет у Kрагујевцу, Филолошко-уметнички факултет и Заједнички студијски програм за Психологију, Крагујевац, Србија
11. Presenting the Selection of Innovative Approaches Taken in Physical Activities in the Pre-School Period
Giuliana Jelovčan, University of Primorska Faculty of Education, Kopar, Slovenia
Tadeja Volmut, University of Primorska Faculty of Education, Kopar, Slovenia
12. Приказ 1: УЧЕЊЕ И ПОУЧАВАЊЕ МАТЕМАТИКЕ – ЈЕДНАКОСТ СА ВИШЕ (НЕ)ПОЗНАТИХ
Оливера Ј. Ђокић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Србија
Сања М. Маричић, Универзитет у Крагујевцу, Педагошки факултет у Ужицу, Србија
13. Корисне веб-локације
др Мирослава Ристић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет