Vol. 34 No. 4
Садржај
1. Предности и недостаци онлајн наставе превођења за време пандемије ковид-19: студија случаја из мексика
Хектор Либрерос Кортес, Универзитет у Веракрузу Lomas del Estadio s/n C.P. 91000 Xalapa, Veracruz, Mexico.
Iris Шријвер, Универзитет у Антерверпену, Grote Kauwenberg 18, 2000 Antwerpen, Belgium.
2. Педагогија страног језика струке: развијање најважнијих стручних компетенција путем масовног отвореног интернет курса за наставнике страних језика
Седрик Саре, Универзитет Сорбона, ИНСПЕ Париз, 10 rue Molitor, 75016 Paris, France
Попи Скарли, Турку универзитет примењених наука, Joukahaisenkatu 3, 20520 Turku, Finland
Aна Турула, Педагошки универзитет у Кракову, Podchorążych 2, 30-084 Kraków, Poland
3. Промена образовног окружења: За време и после пандемије Ковид19
Наташа Боскић, Универзитет у Британској Колумбији, Канада
Симон Хаускнехт, Универзитет у Британској Колумбији, Канада
4. Oбразовање на даљину на Универзитету Веракрузана: нове стратегије и изазови
Mарија дел Пилар Ортиз Ловиљо, Универзитет Веракрузана, Институт за педагошка истраживања, Paseo No. 112, Col. Nuevo Xalapa. C.P. 91097. México (1950).
Dанијел Џакобо Гиди Марти, Универзитет Веракрузана, Институт за педагошка истраживања, Paseo No. 112, Col. Nuevo Xalapa. C.P. 91097. México (1982)
5. Мотивација за учење италијанског језика током онлајн-наставе
Александра Р. Блатешић, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Нови Сад, Србија
Тамара Б. Станић, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Нови Сад, Србија
Душана Д. Шакан, Универзитет Унион, Факултет за правне и пословне студије др Лазар Вркатић, Нови Сад, Србија
6. Истраживање ставова студената о примени Microsoft Teams платформе у настави енглеског језика
Данијела М. Прошић Сантовац, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Нови Сад, Република Србија
Весна В. Булатовић, Универзитет у Новом Саду, Факултет техничких наука, Нови Сад, Србија
Тања П. Каурин, Универзитет Унион, Факултет за правне и пословне студије, др Лазар Вркатић, Нови Сад, Србија
7. Aspects interactionnels de l’enseignement à distance des langues étrangères en contexte universitaire en période de pandémie
Nataša N. Popović, Université de Novi Sad, Faculté de Philosophie et Lettres, Novi Sad, Serbie
Vanja V. Manić Matić, Université de Novi Sad, Faculté de Philosophie et Lettres, Novi Sad, Serbie
Jelena M. Borljin, Université de Novi Sad, Faculté de Philosophie et Lettres, Novi Sad, Serbie
8. Дидактички концепт Learners as designers у настави немачког као страног језика
Катарина К. Кржељ, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија
Соња С. Урошевић, Универзитет Сингидунум, Факултет здравствених и пословних студија, Ваљево, Србија
Саша Ц. Подгоршек, Универзитет у Љубљани, Филозофски факултет, Љубљана, Словенија
9. Подучавање и учење помоћу moodle, google doc и zoom алата: подстицање ангажовања студената у (а)синхроном окружењу за учење
Борислава Р. Ераковић , Универзитет у Новом саду, Филозофски факултет, Нови Сад
Јагода П. Топалов, Универзитет у Новом саду, Филозофски факултет, Нови Сад
10. Онлајн-настава романских књижевности и култура у доба пандемије вируса корона
Павле С. Секеруш, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Нови Сад, Србија
Бојана В. Ковачевић Петровић, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Нови Сад, Србија
Тања Д. Јевремов, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Нови Сад, Србија
11. Модел дигиталног рефлективног портфолија за страни језик струке
Мирослава Р. Ристић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
Ана M. Вујовић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
12. Нова виртуелна стварност – Перцепције и искуство наставника и студената у вези са онлајн наставом и учењем енглеског језика
Mилена, Ј. Tанасијевић, Универзитет Метрополитан у Београду
Наташа, З. Јанковић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет
13. Приказ 1: ВИШЕЈЕЗИЧНИ РЕЧНИК ОДРЖИВОГ САОБРАЋАЈА
Нина Половина, Тања Динић (2020). Београд:
Универзитет у Београду, Саобраћајни факултет, 546 стр.
14. Корисне веб-локације
др Мирослава Ристић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет