Vol. 34 No. 3 >>>
Садржај
1. Информисана сагласност као етичко питање онлајн-истраживања – перспектива испитаника
Наташа Б. Матовић, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија
Кристинка Ч. Овесни, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија
2. Analysis of Textbook use in 4th and 5th Grades of Primary School
Milena B. Ivanuš Grmek, University of Maribor, Faculty of Education, Maribor, Slovenia
Monika M. Mithans, University of Maribor, Faculty of Education, Maribor, Slovenia
Polona C. Jančič Hegediš, University of Maribor, Faculty of Education, Maribor, Slovenia
3. Инклузија у образовању: истраживачки приступи и проблеми
Јасна М. Максимовић, Универзитет у Крагујевцу, Педагошки факултет у Ужицу, Ужице, Србија
Јелена Д. Стаматовић, Универзитет у Крагујевцу, Педагошки факултет у Ужицу, Ужице, Србија
4. Методички потенцијал модела обрнуте учионице у настави природе и друштва
Сања Р. Благданић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
Јелена С. Лукић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
5. Образовни ефекти контекстуалног учења у настави српског језика
Влатка Љ. Спасојевић, ЈУ ОШ „Свети Сава“, Бијељина, Република Српска, Босна и Херцеговина,
Mиле Ђ. Илић, Универзитет у Бањој Луци, Филозофски факултет, Бања Лука, Република Српска, Босна и Херцеговина
6. Еколошки погледи на свет ученика основне и средње школе: примена НЕП скале
Јелена М. Станишић, Институт за педагошка истраживања, Београд, Србија
7. Како ученици осмог разреда основне школе и првог разреда гимназије интерпретирају репрезентације структуре и састава супстанци
Драгица Д. Тривић, Универзитет у Београду, Хемијски факултет, Београд, Србија
Лидија Р. Ралевић, Универзитет у Београду, Хемијски факултет, Београд, Србија
Биљана И. Томашевић, Универзитет у Београду, Хемијски факултет, Београд, Србија
8. Преиспитивање односа позитивног развоја младих и социоемоционалног учења: систематски преглед
Марина М. Ковачевић Лепојевић, Институт за педагошка истраживања, Београд, Србија
Бранислава Б. Поповић Ћитић, Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, Београд, Србија
Лидија С. Буквић Бранковић, Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, Београд, Србија
9. Ставови будућих васпитача о интегративном приступу развоју математичког мишљења
Јасмина В. Милинковић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
Марија М. Воркапић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
10. On Open Questions in Holocaust Education
Danilo D. Kovač, Sapienza University of Rome, Faculty of Literature and Philosophy, Roma, Italy
11. Улога есеј-теста у стицању вештине читања и разумевања прочитаног
Зона В. Мркаљ, Универзитет у Београду, Филолошки факултет, Београд, Србија
Ана Д. Пејић, Завод за вредновање образовања и васпитања, Београд, Србија
12. Корисне веб-локације
др Мирослава Ристић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет