Vol. 34 No. 2 >>>
Садржај
1. Школски узраст као предиктор квалитета групног доношења одлука ученика – перспектива наставника
Горан Д. Пљакић, Академија васпитачко-медицинских струковних студија, одсек Крушевац, Србија
Александар С. Тадић, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија
2. To Live and to Learn: Practice-Led Learning Through Entrepreneurship Education
Thea J. Tselepis, South African Research Chair Initiative: Entrepreneurship, Education, University of Johannesburg, South Africa
Cecile Nieuwenhuizen, South African Research Chair Initiative: Entrepreneurship Education, University of Johannesburg, South Africa
Chris Schachtebeck, Department of Business Management, University of Johannesburg, South Africa
3. Национални идентитет у уџбеницима о природи и друштву
Данијела Н. Василијевић, Универзитет у Крагујевцу, Педагошки факултет у Ужицу, Ужице, Србија
Марина Ж. Семиз, Универзитет у Крагујевцу, Педагошки факултет у Ужицу, Ужице, Србија
Жана П. Бојовић, Универзитет у Крагујевцу, Педагошки факултет у Ужицу, Ужице, Србија
4. Припадност школи посматрана из угла ученика са сметњама у развоју
Весна С. Радовановић, Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, Београд, Србија
Јасмина М. Ковачевић, Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, Београд, Србија
5. Превенција антисоцијалног понашања ученика из перспективе наставника
Зорица С. Шаљић, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија
Емина Џ. Хебиб, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија
6. Метајезичка игра као методички приступ развоју метајезичке функције говора код деце
Владимир М. Вукомановић Растегорац, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
7. Искуства учитеља и наставникатоком реализације наставе на даљину услед пандемије вируса корона (COVID-19)
Дејан М. Ђорђић, Универзитет у Новом Саду, Педагошки факултет, Сомбор, Србија
Марија М. Цвијетић, Универзитет у Новом Саду, Педагошки факултет, Сомбор, Србија
Раде Д. Дамјановић, Универзитет у Новом Саду, Педагошки факултет, Сомбор, Србија
8. Значај породичних карактеристика за психомоторни развој деце са развојном дисфазијом
Јелена М. Зорић, Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, Београд, Србија
Јелена Р. Петровић, Универзитет одбране, Војна академија, Београд, Србија
Драган С. Бранковић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
9. Правописна норма у издањима Нушићевих Хајдука и потребе савремене наставе
Горан Н. Зељић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
10. Самопроцена оспособљености наставника за примену образовно-рачунарског софтвера у васпитно-образовној пракси
Јелена Ж. Максимовић, Универзитет у Нишу, Филозофски факултет, Ниш, Србија
Јелена С. Османовић Зајић, Универзитет у Нишу, Филозофски факултет, Ниш, Србија
Вељко Р. Банђур, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
11.Функционалност, селективност и психометријске карактеристике задатака са пријемног испита за ученике са посебним способностима за информатику и рачунарство
Драгана Д. Станојевић, Завод за вредновање квалитета образовања и васпитања Републике Србије, Београд
Елизабета М. Каралић, Завод за вредновање квалитета образовања и васпитања Републике Србије, Београд
Бранислав М. Ранђеловић, Универзитет у Приштини, Учитељски факултет у Призрену – Лепосавићу
12. Како ученици оцењују допринос појединих елемената верске наставе њиховом моралном развоју
Нинослав З. Качарић, Висока школа – Академија СПЦ за уметности и консервацију, Београд, Србија
13. Приказ 1: Пројектно учење: Вилијам Н. Бендер (2020). Пројектно учење. Београд: Clio, стр. 234.
Мелека M. Асотић, Економско-трговинскa школa, Нови Пазар
14. Корисне веб-локације
др Мирослава Ристић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет