Vol. 34 No. 1

Садржај

 

1. Истине и заблуде о креативном учењу
Славица Б. Максић, Институт за педагошка истраживања, Београд, Република Србија

 

2. Кооперативно учење у области упознавања и разумевања света и у настави природе и друштва
Зорица С. Ковачевић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Република Србија
Сања Р. Благданић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Република Србија
Александар М. Стојановић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Република Србија

 

3. Моделовање еквиваленције математичких израза у почетној настави
Милана М. Дабић Боричић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Република Србија
Маријана Ж. Зељић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Република Србија

 

4. Однос текста и илустрације: перспектива илустратора и учитеља
Наташа З. Лалић Вучетић, Институт за педагошка истраживања, Београд, Република Србија
Нада С. Шева, Институт за педагошка истраживања, Београд, Република Србија

 

5. Индивидуализација у настави – концептуално-методолошки изазов за дидактичку теорију и наставну праксу
Вера Ж. Радовић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Република Србија
Душка З. Михајловић де Оливеира, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Република Србија
Теодора А. Тодовић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Република Србија

 

6. Possibilities of University Teaching Enhancement – Integration of Methods and Approaches in Teaching Literature with Science and Social Studies
Olivera D. Cekić-Jovanović, University of Kragujevac, Faculty of Education Jagodina, Republic of Serbia
Snežana P. Marković, University of Kragujevac, Faculty of Education Jagodina, Republic of Serbia

 

7. Употреба афективних стратегија читања у основношколској настави немачког као страног језика
Марија Б. Нијемчевић Перовић, Универзитет у Крагујевцу, Филолошко-уметнички факултет, Република Србија

 

8. Ортоепија у програмима за млађе разреде основне школе
Мирјана М. Стакић, Универзитет у Крагујевцу, Педагошки факултет у Ужицу, Република Србија

 

9. Учење енглеског језика из перспективе студената ‒ будућих васпитача
Радмила Д. Палинкашевић, Висока школа струковних студија за васпитаче „Михаило Палов“, Вршац, Република Србија

 

10. Приказ 1: Дете читалац и хронологија читања: путоказ за даље проучавање и истраживање дјечијег читалачког искуства
Желимир Драгић, Универзитет у Бањој Луци, Филозофски факултет

 

Корисне веб-локације
др Мирослава Ристић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

 

Избор језика
Open Access Statement
345 Open access declaration can be found on this page

Information about copyright 345 Teaching Innovations are licensed with Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0). Information about copyright can be found on this page.
Open Access Journal
345
Индексирано у
345   This journal was approved on 2018-01-22 according to ERIH PLUS criteria for inclusion. Download current list of ERIH PLUS approved journals.
Индексирано у
345 University of Belgrade, Teacher Education Faculty has entered into an electronic licensing relationship with EBSCO Information Services, the world's most prolific aggregator of full text journals, magazines and other sources. The full text of Teaching Innovations / Inovacije u nastavi is available now on EBSCO's international research databases.
Индексирано у
345
Ethics statement
345 Publication ethics and publication malpractice statement can be found on this page.
Пратите Иновације у настави
345   345   345