Vol. 33 No. 4 >>>

Садржај

 

1. Компетентност педагога за подстицање и развијање стручног усавршавања наставника
Драго Ј. Бранковић, Академија наука и умјетности Републике Српске, Бања Лука, Босна и Херцеговина
Маргарета Г. Скопљак, Универзитет у Бањој Луци, Филозофски факултет, Бања Лука, Босна и Херцеговина
Драженко Л. Јоргић, Универзитет у Бањој Луци, Филозофски факултет, Бања Лука, Босна и Херцеговина

 

2. Речнички чланак као текст у настави лексикологије
Бојана С. Милосављевић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Република Србија

 

3.  Ko су ученици са ниским скоровима на тестовима постигнућа у ТИМСС истраживању: компаративна анализа
Ивана Д. Ђерић, Институт за педагошка истраживања, Београд, Република Србија
Рајка С. Ђевић, Институт за педагошка истраживања, Београд, Република Србија
Душица М. Малинић, Институт за педагошка истраживања, Београд, Република Србија

 

4. Васпитач и избор успаванки у активностима са децом предшколског узраста
Љиљана С. Костић, Универзитет у Крагујевцу, Педагошки факултет у Ужицу, Република Србија
Далиборка С. Пурић, Универзитет у Крагујевцу, Педагошки факултет у Ужицу, Република Србија

 

5. Интегрисање музичких и језичких садржаја и вештина у оквиру предмета Енглески језик за децу уз песму и покрет
Александра Л. Стошић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Република Србија
Наташа З. Јанковић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Република Србија

 

6. Карактеристике наставника као чиниоци квалитета школског спорта у Републици Србији
Марија Н. Грбовић, Универзитет „Унион ‒ Никола Тесла“, Факултет за менаџмент, Сремски Карловци, Република Србија
Срђан Р. Марковић, Универзитет Сингидунум, Факултет за физичку културу и менаџмент у спорту, Београд, Република Србија
Драгана С. Богавац, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Република Србија

 

7. Ефекти примене програма калистеничких вежби у настави физичког васпитања на моторичке способности ученика основне школе
Александар Ј. Гаџић, Универзитет Сингидунум, Факултет за физичку културу и менаџмент у спорту, Београд, Република Србија

 

8. О стратегијама учења лексике код студената страних филологија
Слађана Д. Станојевић, Универзитет у Крагујевцу, Филолошко-уметнички факултет, Крагујевац, Република Србија
Ана В. Петровић, Универзитет у Крагујевцу, Филолошко-уметнички факултет, Крагујевац, Република Србија

 

9. Research on Employer Satisfaction Concerning Higher Education Quality
Tatjana D. Janovac, Faculty of Applied Management, Economy and Finance, Belgrade, Republic of Serbia
Saša R. Virijević Jovanović, Faculty of Applied Management, Economy and Finance, Belgrade, Republic of Serbia

 

10. Развијање језичких вештина ученика кроз пројектно усмерену наставу страног језика струке – студија случаја
Маријана М. Продановић, Универзитет Сингидунум, Пословни факултет, Београд, Република Србија
Валентина М. Гаврановић, Универзитет Сингидунум, Пословни факултет, Београд, Република Србија

 

11. Основни показатељи нормалности расподеле
Зоран Ч. Видовић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Република Србија
Мариjа М. Воркапић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Република Србија

 

12. Корисне веб-локације
др Мирослава Ристић, Учитељски факултет, Београд

Избор језика
Open Access Statement
345 Open access declaration can be found on this page

Information about copyright 345 Teaching Innovations are licensed with Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0). Information about copyright can be found on this page.
Open Access Journal
345
Индексирано у
345   This journal was approved on 2018-01-22 according to ERIH PLUS criteria for inclusion. Download current list of ERIH PLUS approved journals.
Индексирано у
345 University of Belgrade, Teacher Education Faculty has entered into an electronic licensing relationship with EBSCO Information Services, the world's most prolific aggregator of full text journals, magazines and other sources. The full text of Teaching Innovations / Inovacije u nastavi is available now on EBSCO's international research databases.
Индексирано у
345
Ethics statement
345 Publication ethics and publication malpractice statement can be found on this page.
Пратите Иновације у настави
345   345   345