Vol. 33 No. 1 >>> Темат ГДЕ МОЖЕМО ДА НАУЧИМО МАТЕМАТИКУ? – ИСТОРИЈСКИ МЕМОАР / Special Issue A THEATRE OF MATHEMATICAL HISTORY – A HISTORICAL MEMOIR

Садржај

Уводна реч гостујућих уредника
Снежана М. Лоренс, Универзитет у Мидлесексу, Одељење за математику, Лондон, Велика Британија
Оливера Ј. Ђокић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет
Александра М. Михајловић, Универзитет у Крагујевцу, Факултет педагошких наука у Јагодини, Србија

 

1. Повезаност сликовних и појмовних својстава угла и коцке у геометријском резоновању будућих учитеља
Оливера Ј. Ђокић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет
Мила С. Јелић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет
Светлана М. Илић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

 

2. Алгебаризација математике: коришћење оригиналних извора у настави математике
М. Р. Маса Естеве, Политехнички универзитет у Каталонији, Катедра за математику, Центар за истраживање историје техничких наука, Барселона, Шпанија

 

3. Бројевна права у историји математике и математичком образовању
Харалампос Е. Лемонидис, Универзитет Западне Македоније, Факултет друштвено-хуманистичких наука, Одсек за основно образовање, Флорина, Грчка
Анастасиос Ц. Голфос, Четвртa гимназијa Евозмос, Солун, Грчка

 

4. Абакус рачунаљка – од историје до примене у математичком образовању
Сања М. Маричић, Универзитет у Крагујевцу, Педагошки факултет у Ужицу
Бојан Д. Лазић, Универзитет у Новом Саду, Педагошки факултет у Сомбору

 

5. Изграђивање почетних алгебарских појмова у млађим разредима основне школе применом Фангченг методе
Александра М. Михајловић, Универзитет у Крагујевцу, Факултет педагошких наука у Јагодини, Србија
Ненад Р. Вуловић, Универзитет у Крагујевцу, Факултет педагошких наука у Јагодини, Србија
Милан П. Миликић, Универзитет у Крагујевцу, Факултет педагошких наука у Јагодини, Србија

 

6. Употреба проблема Абул-Вeфе за подстицање методичког знања будућих наставника математике
Кармелита Х. Пјанић, Педагошки факултет, Универзитет у Бихаћу, Босна и Херцеговина

 

7. Допринос Михаила Петровића Аласа развијању интересовања за математику
Мирко Р. Дејић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија

 

8. Како су математичари као део историје математике представљени у савременим кинеским уџбеницима математике?
Лиангхуо Фан, Државни универзитет Источне Кине, Азијски центар за математичко образовање, Шангај, Кина,
Универзитет Саутемптон, Педагошки факултет у Саутемптону, Саутемптон, Велика Британија
На Ли, Државни универзитет Источне Кине, Азијски центар за математичко образовање, Шангај, Кина

 

9. Где можемо да научимо математику – историјски мемоар
Снежана М. Лоренс, Универзитет у Мидлесексу, Одељење за математику, Лондон, Велика Британија

 

Корисне веб-локације
др Мирослава Ристић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

Избор језика
Open Access Statement
345 Open access declaration can be found on this page

Information about copyright 345 Teaching Innovations are licensed with Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0). Information about copyright can be found on this page.
Open Access Journal
345
Индексирано у
345   This journal was approved on 2018-01-22 according to ERIH PLUS criteria for inclusion. Download current list of ERIH PLUS approved journals.
Индексирано у
345 University of Belgrade, Teacher Education Faculty has entered into an electronic licensing relationship with EBSCO Information Services, the world's most prolific aggregator of full text journals, magazines and other sources. The full text of Teaching Innovations / Inovacije u nastavi is available now on EBSCO's international research databases.
Индексирано у
345
Ethics statement
345 Publication ethics and publication malpractice statement can be found on this page.
Пратите Иновације у настави
345   345   345