Vol. 32 No. 2 – СТРАНИ ЈЕЗИК СТРУКЕ У УНИВЕРЗИТЕТСКОМ ОБРАЗОВАЊУ ДАНАС

Садржај

 

1. Le français sur objectif universitaire: quelles compétences pour les enseignants?
Chantal R. Parpette, Laboratoire ICAR – Université Lumière Lyon 2, France

 

2. Français sur objectif universitaire: quand la coopération entre pairs s’invite dans les amphis
Karine Ј.-L. Bouchet, Laboratoire ICAR – Université Lumière Lyon 2, France

 

3. Експликативни маркери у настави академског читања на италијанском језику
Данијела С. Ђоровић, Универзитет у Београду, Филозофски факултет

 

4. Les petits ruisseaux font les grandes rivières : un projet participatif de production terminologique
Evaine Le Calvé Ivičević, Faculté de Philosophie et Lettres de l᾿Université de Zagreb, Croatie
Ivanka I. Rajh, Ecole d᾿Economie et de Management de Zagreb, Croatie

 

5. Старогрчки као језик струке у образовању вероучитеља
Јелена Б. Фемић Касапис, Универзитет у Београду, Православни богословски факултет

 

6. Концепт уџбеника руског језика струке: стање и могућа решења
Маријана Н. Папрић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

 

7. Страни језик струке и професионални развој васпитача и учитеља
Ана М. Вујовић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

 

8. Значај учења страног језика струке према ставовима студената и наставника
Наташа З. Јанковић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет
Зорица Б. Савић-Ненадовић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет
Марина С. Цветковић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

 

9. Модел дигиталног наставног окружења за страни језик струке
Мирослава Р. Ристић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

 

10. Investigating the Effects of Portfolio Assessment in English Language Courses for Banking and Finance at University Level
Sanela D. Šipragić Đokić, Belgrade Banking Academy – Faculty of Banking, Insurance and Finance, Union University, Belgrade
Milena J. Tanasijević, Belgrade Metropolitan University, Belgrade

 

11. Мишљење студената о примени MOODLE платформе за учење страног језика струке
Александра Ј. Гојков Рајић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет
Јелисавета Ф. Шафрањ, Универзитет у Новом Саду, Факултет техничких наука

 

12. Приказ 1: Студирати менаџмент на француском
Јелена Б. Брајовић, Универзитет у Београду, Филолошки факултет

 

13. Приказ 2: Енглески за политичке науке у контексту Европске уније
Ивaнa Р. Tрбojeвић Mилoшeвић, Унивeрзитeт у Бeoгрaду, Филoлoшки фaкултeт

 

14. Приказ 3: Вишејезични терминолошки речник историје умотнести
Јулијана Ј. Вучо, Универзитет у Београду, Филолошки факултет

 

15. Корисне веб локације
др Мирослава Ристић, Учитељски факултет, Београд

 

Избор језика
Open Access Statement
345 Open access declaration can be found on this page

Information about copyright 345 Teaching Innovations are licensed with Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0). Information about copyright can be found on this page.
Open Access Journal
345
Индексирано у
345   This journal was approved on 2018-01-22 according to ERIH PLUS criteria for inclusion. Download current list of ERIH PLUS approved journals.
Индексирано у
345 University of Belgrade, Teacher Education Faculty has entered into an electronic licensing relationship with EBSCO Information Services, the world's most prolific aggregator of full text journals, magazines and other sources. The full text of Teaching Innovations / Inovacije u nastavi is available now on EBSCO's international research databases.
Индексирано у
345
Ethics statement
345 Publication ethics and publication malpractice statement can be found on this page.
Пратите Иновације у настави
345   345   345