Vol. 32 No. 1

Садржај

 

1. Стратегије учења и постигнуће ученика – искуство једног образовног програма
Лидија Р. Радуловић, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Центар за образовање наставника
Милан С. Станчић, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Одељење за педaгогију и андрагогију
Марија M. Булатовић, Универзитет у Београду, Филозофски факултет

 

2. Предубеђења ученика о природним феноменима на почетку основног образовања – оков и/или могућност
Сања Р. Благданић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет
Ивица В. Радовановић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет
Марија Т. Бошњак Степановић, Универзитет у Новом Саду, Педагошки факултет у Сомбору

 

3. Ставови ученика четвртог разреда основне школе о учењу на часовима геометрије
Оливера Ј. Ђокић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

 

4. Значај оснаживања и активног укључивања породице током транзиције детета у школу
Слађана Н. Зуковић, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет
Тамара М. Милошевић, Висока школа струковних студија за образовање васпитача, Нови Сад

 

5. Алгоритамски и концептуални приступ мерењу површине фигура
Маријана Ж. Зељић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет
Милица Р. Иванчевић, ОШ ,,Кнез Сима Марковић”, Београд

 

6. Римске бројке у настави и граматичким и правописним приручницима српског језика
Горан Н. Зељић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет
Љубица Д. Весић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

 

7. Детерминанте ставова просветних радника према инклузивном образовању
Бојана Р. Mастило, Универзитет у Источном Сарајеву, Медицински факултет Фочa, Република Српска, Босна и Херцеговина
Ивана С. Зечевић, Универзитет у Источном Сарајеву, Медицински факултет Фочa, Република Српска, Босна и Херцеговина

 

8. A problem-solving process using the Theory of Didactical Situations: 500 lockers problem
Şahin Danişman, Düzce University, Faculty of Education, Turkey
Mustafa Güler, Trabzon University, Fatih Faculty of Education, Turkey

 

9. Представе првих училишта на живописима средњовековних српских манастира
Драгомир С. Сандо, Универзитет у Београду, Православни богословски факултет

 

10. Предлог програма за подстицање развоја предвештина читања у предшколској установи
Мирјана М. Николић, Висока школа струковних студија за васпитаче и пословне информатичаре – Сирмијум, Сремска Митровица
Слађана М. Миленковић, Висока школа струковних студија за васпитаче и пословне информатичаре – Сирмијум, Сремска Митровица

 

11. Корисне веб локације
др Мирослава Ристић, Учитељски факултет, Београд

Избор језика
Open Access Statement
345 Open access declaration can be found on this page

Information about copyright 345 Teaching Innovations are licensed with Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0). Information about copyright can be found on this page.
Open Access Journal
345
Индексирано у
345   This journal was approved on 2018-01-22 according to ERIH PLUS criteria for inclusion. Download current list of ERIH PLUS approved journals.
Индексирано у
345 University of Belgrade, Teacher Education Faculty has entered into an electronic licensing relationship with EBSCO Information Services, the world's most prolific aggregator of full text journals, magazines and other sources. The full text of Teaching Innovations / Inovacije u nastavi is available now on EBSCO's international research databases.
Индексирано у
345
Ethics statement
345 Publication ethics and publication malpractice statement can be found on this page.
Пратите Иновације у настави
345   345   345