Vol. 30 No. 4
Садржај
1. Како унапредити процес иновирања школске праксе
Ивана Д. Ђерић, Институт за педагошка истраживања, Београд
Душица М. Малинић, Институт за педагошка истраживања, Београд
Јасмина П. Шефер, Институт за педагошка истраживања, Београд
2. Современные концепции куррикулума дошкольного воспитания в Черногории
Милица М. Јелић, Универзитет Црне Горе, Филозофски факултет, Никшић, Црна Гора
Вучина М. Зорић, Универзитет Црне Горе, Филозофски факултет, Никшић, Црна Гора
3. Терминалне вредности – животни циљеви: перспектива студената будућих учитеља и васпитача
Жана П. Бојовић, Универзитет у Крагујевцу, Педагошки факултет у Ужицу
4. Ментална аритметика – стратегије одузимања
Mаријана Ж. Зељић, Универзитет у Београду , Учитељски факултет
Светлана М. Илић, Универзитет у Београду , Учитељски факултет
Мила С. Јелић, Универзитет у Београду , Учитељски факултет
5. Потрага за идентитетом учитеља код Срба – скице из прошлости и савремени изазови
Саша С. Марковић, Универзитет у Новом Саду, Педагошки факултет у Сомбору
Жељко У. Вучковић, Универзитет у Новом Саду, Педагошки факултет у Сомбору
Александар В. Петојевић, Универзитет у Новом Саду, Педагошки факултет у Сомбору
6. Однос са наставником из угла ученика – андрагошке и дидактичке дилеме о комуникативним компетенцијама учитеља
Вера Ж. Радовић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет
Кристинка Ч. Овесни, Универзитет у Београду, Филозофски факултет
Душка З. Михајловић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет
7. Утицај фактора наслеђа, средине, узраста и пола на развој музичких способности деце предшколског узраста – теоријски осврт
Габријела Б. Грујић Гарић, Учитељски факултет, Универзитет у Београду
8. Повезаност школске климе и аутономије ученика
Мирсада С. Зукорлић, Наставно одељење у Новом Пазару, Учитељски факултет, Универзитет у Београду
Далиборка Р. Поповић, Природно-математички факултет, Универзитет у Крагујевцу
9. Multicultural and Multiethnic Tolerance Determined by School Culture and Behavior
Dobri J. Petrovski, Faculty of Education, Bitola, FYR Macedonia
Kristina D. Petrovska, Faculty of Education, Bitola, FYR Macedonia
10. Заступљеност вербалне активности ученика у наставном процесу
Филдуза Р. Прушевић Садовић, Наставно одељење у Новом Пазару, Универзитет у Београду, Учитељски факултет
Сефедин Ф. Шеховић, Наставно одељење у Новом Пазару, Универзитет у Београду, Учитељски факултет
11. Говорни ритам новопазарског краја са аспекта поставке елементарне музичке писмености
Нака К. Никшић, Наставно одељење у Новом Пазару, Учитељски факултет, Универзитет у Београду
12. Преводилачка радионица као начин решавања проблема и дилема у универзитетској настави превођења
Сандра М. Јосиповић, Филолошки факултет, Универзитет у Београду
13. Приказ 1: Култура и настава страних језика. Увод у интеркултурну примењену лингвистику
Стефан Милошевић, Филолошки факултет, Универзитет у Београду
14. Приказ 2: Допунска настава: методички осврт са примерима
Љиљана Грујић, ОШ „Момчило Настасијевић“, Горњи Милановац
15. Корисне веб локације
др Мирослава Ристић, Учитељски факултет, Универзитет у Београду