Vol. 30 No. 2
Садржај
1. Нове перспективе у образовању – ванучионичка настава у дигиталном окружењу
Мирослава Р. Ристић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет
Сања Р. Благданић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет
2. Образовно-технолошка компетентност наставника као фактор организовања савремене наставе и учење
Никола В. Мијановић, Универзитет Црне Горе, Филозофски факултет у Никшићу
3. Мотивација за учење, опажање поступака учитеља и доживљај самоефикасности ученика у математици и природним наукама
Наташа З. Лалић-Вучетић, Институт за педагошка истраживања, Београд
Снежана И. Мирков, Институт за педагошка истраживања, Београд
4. Séances entre enseignants de classes inclusives: un espace de déploiement de la réflexivité
Francesco Arcidiacono, HEP-BEJUNE & Université de Lausanne (Suisse)
Alexandre Bezençon, HEP-BEJUNE & Université de Lausanne (Suisse)
Esther González-Martínez, HEP-BEJUNE & Université de Lausanne (Suisse)
5. Поучавање и усвајање читалачке писмености у млађим разредима основне школе у Црној Гори
Дијана Љ. Вучковић, Универзитет Црне Горе, Филозофски факултет
6. Potencijali e-učenja za unapređenje modela poučavanja odraslih
Mario Vasilj, Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti, Sveučilište u Mostaru, Bosna i Hercegovina
Anita Zovko, Filozofski fakultet, Sveučilište u Rijeci, Republika Hrvatska
Jelena Vukobratović, Dječji vrtić „Rijeka“, Rijeka, Republika Hrvatska
7. Одређивање циљева, задатака и исхода наставног часа из перспективе наставника
Александра С. Максимовић, Висока школа струковних студија за васпитаче, Шабац
8. Зашто дјеца питају – нова класификација питања предшколске дјеце
Тања Ч. Глишић, Филозофски факултет, Универзитет у Бањој Луци, Република Српска
9. Оснаживање педагошког кадра за транзицију деце у инклузивном образовању
Отилиа J. Велишек-Брашко, Висока школа струковних студија за образовање васпитача, Нови Сад
Бојана A. Перић Пркосовачки, Медицински факултет, Универзитет у Новом Саду
10. English Language Teachers’ Attitudes towards Inclusive Education
Vera M. Savić, University of Kragujevac, Faculty of Education in Jagodina, Department of Philological Sciences
Danijela М. Prošić-Santovac, University of Novi Sad, Faculty of Philosophy, Department of English Studies
11. Перцепције геометријског концепта правоугаоника студената учитељског програма
Даниел A. Романо, Универзитет у Источном Сарајеву, Педагошки факултет Бијељина, Босна и Херцеговина
12. Нивои интерактивне повезаности ученика и наставника у настави
Мирсада С. Зукорлић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Наставно одељење у Новом Пазару
Иљаз А. Османлић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Наставно одељење у Новом Пазару
13. Корисне веб локације
др Мирослава Ристић, Учитељски факултет, Београ