Vol. 29 No. 3

Садржај

1. Хуманистичка димензија педагошке футурологије
Ненад Г. Сузић, Универзитет у Бањој Луци, Филозофски факултет, Босна и Херцеговина, Република Српска

 

2. Огледно подстицање креативности у школи и промене уверења наставника о креативности
Славица Б. Максић, Институт за педагошка истраживања, Београд
Јелена Б. Павловић, Институт за педагошка истраживања, Београд

 

3. Допринос ваншколских образовних активности у планетаријуму унапређивању квалитета астрономског образовања у настави географије и физике
Наташа М. Станић, Астрономско друштво „Руђер Бошковић“, ОШ „Свети Сава“ у Београду

 

4. Преформулисање: вербална помоћ или дидактичко средство? Студија случаја у одељењу деце са посебним потребама.
Франческо Арчидијаконо
Оране Кателин

 

5. Комуникација директора школе са ученицима
Семир И. Шејтанић, Универзитет „Џемал Биједић“ у Мостару, Наставнички факултет, Босна и Херцеговина
Миле Ђ. Илић, Универзитет у Бањој Луци, Филозофски факултет, Босна и Херцеговина, Република Српска

 

6. Подршка развијању даровитости у школској пракси
Далиборка Р. Поповић, Универзитет у Крагујевцу, Природно- математички факултет
Милош M. Лазовић, Школска управа у КраљевуЖарко Б. Милосављевић, Школска управа у Краљеву

 

7. Разлике у методама подучавања деце пожељним облицима понашања од стране васпитача и родитеља
Александар М. Стојановић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет
Тања П. Недимовић, Висока школа струковних студија за васпитаче, „Михаило Палов“, Вршац
Наташа Б. Стурза Милић, Висока школа струковних студија за васпитаче, „Михаило Палов“, Вршац

 

8. Неопходност проширења трофакторског система наставе у вишефакторски
Филдуза Р. Прушевић Садовић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

 

9. Књижевни текстови у настави шпанског језика као страног: уџбеник Prisma од језичког нивоа А1 до Б1
Милица М. Ђуричић, Универзитет у Београду, Филолошки факултет

 

10. Kритички осврт на предлоге инкорпорирања културолошких садржаја у наставу енглеског језика као страног
Тијана М. Стојановић, Средња школа, Лапово

 

11. Писање сугласника ј у нижим разредима основне школе
Невена В. Ојданић, ОШ „Јован Ристић“, Београд

 

12. Приказ 1: Књига за сваког учитеља
Љубица Д. Весић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

 

13. Приказ 2: Investigating the pedagogy of mathematics, how do teachers develop their knowledge?
Snezana Lawrence, Anglia Ruskin University, Senior lecturer, Cambridge, United Kingdom

 

14. Корисне веб локације
др Мирослава Ристић, Учитељски факултет, Београд

Избор језика
Open Access Statement
345 Open access declaration can be found on this page

Information about copyright 345 Teaching Innovations are licensed with Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0). Information about copyright can be found on this page.
Open Access Journal
345
Индексирано у
345   This journal was approved on 2018-01-22 according to ERIH PLUS criteria for inclusion. Download current list of ERIH PLUS approved journals.
Индексирано у
345 University of Belgrade, Teacher Education Faculty has entered into an electronic licensing relationship with EBSCO Information Services, the world's most prolific aggregator of full text journals, magazines and other sources. The full text of Teaching Innovations / Inovacije u nastavi is available now on EBSCO's international research databases.
Индексирано у
345
Ethics statement
345 Publication ethics and publication malpractice statement can be found on this page.
Пратите Иновације у настави
345   345   345