Vol. 27 No. 4
1. Наставнички модели и стратегије успостављања и одржавања разредне дисциплине
др Александар Тадић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет
|PDF|
2. Вредновање квалитета резултата и процеса учења
др Младен Вилотијевић, Српска академија образовања, Београд
др Нада Вилотијевић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет
|PDF|
3. An Insight into Elementary School Pupils’ Achievements in the Content Area Data
Natasha Risteska, Slagjana Jakimovik, PhD, Ss. Cyril and Methodius University, Faculty of Pedagogy in Skopje
|PDF|
4. Улога симболичког и експресивног језика уметности у педагошкој концепцији Ређо Емилија
мр Вера Д. Вечански, Универзитет у Београду, Учитељски факултет
|PDF|
5. Позитивни ефекти учења помoћу ликовног дела
мр Марија M. Павловић Универзитет у Београду, Учитељски факултет
|PDF|
6. Различити приступи дефинисању компетенција наставника
др Исидора Б. Кораћ, Висока школа струковних студија за васпитаче и пословне информатичаре, Сремска Митровица
|PDF|
7. Lifelong Learning – Active Ageing at Polish Universities of Third Age
Zdzisława Zacłona, PhD, State Higher Vocational School in Nowy Sacz, Poland
|PDF|
8. Age related factors and L2 learning. Implications for selecting an appropriate L2 programme
Marijana P. Cerović, PhD, University of Montenegro, Faculty of Philosophy, Nikšić
|PDF|
9. Фибоначи и златни пресек у интердисциплинарној настави
др Драгана Миличић, Универзитет у Београду, Биолошки факултет
Марина Дрндарски, ОШ „Дринка Павловић“, Београд
Албина Холод, ОШ „Раде Драинац“, Београд
Зорица Лазић, ОШ „Филип Кљајић Фића“, Београд
|PDF|
10. Табу теме у савременој настави страних језика са посебним освртом на шпански језик
Ивана З. Георгијев, Универзитет у Београду, Филолошки факултет
|PDF|
11. Апаратура индивидуализације у уџбеницима руског језика Давайте дружить!
др Наталија Ј. Брајковић, Универзитет Црнe Горe, Филозофски факултет, Никшић
|PDF|
12. Стратегије поучавања ученика различитог нивоа знања (кроз призму методичких питања)
мср. Нина С. Кисин, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет
|PDF|
13. Приказ 1 – МОНОГРАФСКО-БИБЛИОГРАФСКА СТУДИЈА О ЧАСОПИСУ „УЧИТЕЉ“
др Јасна Љ. Парлић Божовић, Филозофски факултет, Косовска Митровица
|PDF|
14. Приказ 2 – ОСТВАРИВАЊЕ ИНКЛУЗИЈЕ У ПРЕДШКОЛСКОЈ УСТАНОВИ И ОСНОВНОЈ ШКОЛИ
мср. Смиљана М. Јошић, Институт за педагошка истраживања, Београд
др Миља Б. Вујачић, Институт за педагошка истраживања, Београд
|PDF|
15. Стручне информације – „ПОДУЧАВАЊЕ КАРАКТЕРА И КРЕИРАЊЕ ПОЗИТИВНЕ УЧИОНИЦЕ“ (TEACHING CHARACTER AND CREATING POSITIVE CLASSROOMS)
|PDF|
16. Стручне информације – КОРИСНЕ ВЕБ ЛОКАЦИЈЕ
|PDF|