Vol. 37 No. 1 >>>
Садржај
01. Родитељска укљученост у дечје образовање: концепт и модели
Биљана С. Бодрошки Спариосу, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија
Наташа В. Духанај, ОШ „Веселин Маслеша”, Београд, Србија
02. Прилог разумевању процеса глобализације високог образовања и приступи његовом проучавању
Сања С. Петковска, Институт за криминолошка и социолошка истраживања, Београд, Србија
Јован Р. Миљковић, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија
03. Превенција вршњачког насиља путем реализације наставних садржаја – пример наставе књижевности у основној школи
Снежана В. Божић, Универзитет у Нишу, Филозофски факултет, Ниш, Србија
Марија Р. Марковић, Универзитет у Нишу, Филозофски факултет, Ниш, Србија
04. Theory of mind in children with developmental language disorder – developmental tendencies
Bojana J. Drljan, University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Serbia, Belgrade
Nevena R. Ječmenica, University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Serbia, Belgrade
Nataša S. Buha, University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Serbia, Belgrade
05. Effects of Using Project-Based Learning in Biology Teaching
Vera S. Županec, University of Novi Sad, Faculty of Sciences, Novi Sad, Serbia
Tihomir D. Lazarević, University of Novi Sad, Faculty of Sciences, Novi Sad, Serbia
Stanislava I. Olić Ninković, University of Novi Sad, Faculty of Sciences, Novi Sad, Serbia
06. Moderating role of learning strategies through student assessment of distance learning
Bojana A. Perić Prkosovački, University of Novi Sad, Faculty of Medicine, Novi Sad, Serbia
Staša V. Đokić Jovin, University of Novi Sad, Faculty of Medicine, Novi Sad, Serbia
Nina R. Brkić Jovanović, University of Novi Sad, Faculty of Medicine, Novi Sad, Serbia
07. Предиктори комуникационих способности деце на раном предшколском узрасту
Весела Љ. Миланков, Универзитет у Новом Саду, Медицински факултет, Нови Сад, Србија
Јелена П. Керкез, Универзитет у Новом Саду, Медицински факултет, Нови Сад, Србија
08. Утицај пливања у развоју моторичких способности ученика млађег школског узраста
Владан M. Марковић, Универзитет Сингидунум, Факултет за физичко васпитање и менаџмент у спорту, Београд, Србија
Владимир Р. Живановић, Универзитет у Београду, Факултет за образовање учитеља и васпитача, Београд, Србија
09. Субјективне конструкције студената и задовољство академским животом
Тамара Н. Драгојевић, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Нови Сад, Србија
Александра Н. Павловић, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Нови Сад, Србија
10. Innovative Kinesiology Education as a Criterion and Predictor of Innovative Education
Ivan A. Prskalo, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, Croatia
Danimir P. Mandić, University of Belgrade, Faculty of Teacher Education, Belgrade, Serbia
Vladan M. Pelemiš, University of Belgrade, Faculty of Teacher Education, Belgrade, Serbia
11. Повезаност самовредновања ученика петог разреда основне школе са њиховим успехом у настави
Милијана Р. Вулин Гвозден, Универзитет у Источном Сарајеву, Педагошки факултет у Бијељини, Бијељина, Република Српска, Босна и Херцеговина
12. Корисне веб-локације
др Мирослава Ристић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет