Vol. 35 No. 3
Садржај
01. Портрет уметника у младости – рана поезија Јована Дучића и Милоша Црњанског
Валентина В. Хамовић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Република Србија
02. Персоналне карактеристике као предиктори школског постигнућа даровитих ученика
Милена М. Летић Лунгулов, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Србија
Биљана С. Лунгулов, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Србија
Јована Ј. Милутиновић, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Србија
03. Знак једнакости – Проблем учења ране алгебре и како га решити
Ненад С. Милинковић, Универзитет у Крагујевцу, Педагошки факултет у Ужицу, Србија
Сања М. Маричић, Универзитет у Крагујевцу, Педагошки факултет у Ужицу, Србија
Оливера Ј. Ђокић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Србија
04. Предности примене модела изокренуте учионице у настави природе и друштва
Анђела, Н. Миловановић, ОШ „Јастребачки партизани“, Мерошина, Србија
Оливера Д. Цекић-Јовановић, Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Србија
Душан П. Ристановић, Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Србија
05. Ефикасност интегративне наставе физичког васпитања и музичке културе у првом циклусу основног образовања и васпитања
Александар М. Стојадиновић, Универзитет у Нишу, Педагошки факултет у Врању, Србија
Ивана Д. Тасић Митић, Универзитет у Нишу, Педагошки факултет у Врању, Србија
Ана Д. Спасић Стошић, Универзитет у Нишу, Педагошки факултет у Врању, Србија
06. Дечје разумевање топлотних феномена у почетној настави природних наука
Сања Ж. Балаћ, Универзитет у Новом Саду, Педагошки факултет у Сомбору, Србија
Марија Т. Бошњак Степановић, Универзитет у Новом Саду, Педагошки факултет у Сомбору, Србија
Ивана З. Богдановић, Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, Србија
07. Могућности онлајн-платформи у односу на непосредну наставу – Различита искуства наставника
Данијела Н. Василијевић, Универзитет у Крагујевцу, Педагошки факултет, Србија
Жана П. Бојовић, Универзитет у Крагујевцу, Педагошки факултет, Србија
Марина Ж. Семиз, Универзитет у Крагујевцу, Педагошки факултет, Србија
08. Универзитетска онлајн-настава током пандемије вируса корона у односу на област образовања
Јасмина М. Арсенијевић, Висока школа струковних студија за образовање васпитача, Србија
Милица Ј. Андевски, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Нови Сад, Србија
09. Настава подржана дигиталним технологијама: примена блога као виртуелног наставног средства у настави биологије
Вера С. Жупанец, Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, Департман за биологију и екологију, Србија
Тихомир Д. Лазаревић, Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, Департман за биологију и екологију, Србија
Тијана З. Прибићевић, Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, Департман за биологију и екологију, Србија
10. Пливање у настави физичког васпитања деце
Владан М. Марковић, Универзитет Сингидунум, Факултет за физичку културу и менаџмент у спорту, Београд, Република Србија
Милош М. Милошевић, Универзитет Сингидунум, Факултет за физичку културу и менаџмент у спорту, Београд, Република Србија
11. Стручне информације: Професионални развој наставника у области струковног образовања у складу са европским праксама – извештај са завршне конференције еразмус+ пројекта
Проф. др Вера Ж. Радовић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Република Србија
12. Корисне веб-локације
др Мирослава Ристић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет