Vol. 34 No. 3 >>>

Садржај

 

1. Информисана сагласност као етичко питање онлајн-истраживања – перспектива испитаника
Наташа Б. Матовић, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија
Кристинка Ч. Овесни, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија

 

2. Analysis of Textbook use in 4th and 5th Grades of Primary School
Milena B. Ivanuš Grmek, University of Maribor, Faculty of Education, Maribor, Slovenia
Monika M. Mithans, University of Maribor, Faculty of Education, Maribor, Slovenia
Polona C. Jančič Hegediš, University of Maribor, Faculty of Education, Maribor, Slovenia

 

3. Инклузија у образовању: истраживачки приступи и проблеми
Јасна М. Максимовић, Универзитет у Крагујевцу, Педагошки факултет у Ужицу, Ужице, Србија
Јелена Д. Стаматовић, Универзитет у Крагујевцу, Педагошки факултет у Ужицу, Ужице, Србија

 

4. Методички потенцијал модела обрнуте учионице у настави природе и друштва
Сања Р. Благданић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
Јелена С. Лукић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија

 

5. Образовни ефекти контекстуалног учења у настави српског језика
Влатка Љ. Спасојевић, ЈУ ОШ „Свети Сава“, Бијељина, Република Српска, Босна и Херцеговина,
Mиле Ђ. Илић, Универзитет у Бањој Луци, Филозофски факултет, Бања Лука, Република Српска, Босна и Херцеговина

 

6. Еколошки погледи на свет ученика основне и средње школе: примена НЕП скале
Јелена М. Станишић, Институт за педагошка истраживања, Београд, Србија

 

7. Како ученици осмог разреда основне школе и првог разреда гимназије интерпретирају репрезентације структуре и састава супстанци
Драгица Д. Тривић, Универзитет у Београду, Хемијски факултет, Београд, Србија
Лидија Р. Ралевић, Универзитет у Београду, Хемијски факултет, Београд, Србија
Биљана И. Томашевић, Универзитет у Београду, Хемијски факултет, Београд, Србија

 

8. Преиспитивање односа позитивног развоја младих и социоемоционалног учења: систематски преглед
Марина М. Ковачевић Лепојевић, Институт за педагошка истраживања, Београд, Србија
Бранислава Б. Поповић Ћитић, Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, Београд, Србија
Лидија С. Буквић Бранковић, Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, Београд, Србија

 

9. Ставови будућих васпитача о интегративном приступу развоју математичког мишљења
Јасмина В. Милинковић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
Марија М. Воркапић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија

 

10. On Open Questions in Holocaust Education
Danilo D. Kovač, Sapienza University of Rome, Faculty of Literature and Philosophy, Roma, Italy

 

11. Улога есеј-теста у стицању вештине читања и разумевања прочитаног
Зона В. Мркаљ, Универзитет у Београду, Филолошки факултет, Београд, Србија
Ана Д. Пејић, Завод за вредновање образовања и васпитања, Београд, Србија

 

12. Корисне веб-локације
др Мирослава Ристић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

Избор језика
Open Access Statement
345 Open access declaration can be found on this page

Information about copyright 345 Teaching Innovations are licensed with Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0). Information about copyright can be found on this page.
Open Access Journal
345
Индексирано у
345   This journal was approved on 2018-01-22 according to ERIH PLUS criteria for inclusion. Download current list of ERIH PLUS approved journals.
Индексирано у
345 University of Belgrade, Teacher Education Faculty has entered into an electronic licensing relationship with EBSCO Information Services, the world's most prolific aggregator of full text journals, magazines and other sources. The full text of Teaching Innovations / Inovacije u nastavi is available now on EBSCO's international research databases.
Индексирано у
345
Ethics statement
345 Publication ethics and publication malpractice statement can be found on this page.
Пратите Иновације у настави
345   345   345