Vol. 34 No. 1
Садржај
1. Истине и заблуде о креативном учењу
Славица Б. Максић, Институт за педагошка истраживања, Београд, Република Србија
2. Кооперативно учење у области упознавања и разумевања света и у настави природе и друштва
Зорица С. Ковачевић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Република Србија
Сања Р. Благданић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Република Србија
Александар М. Стојановић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Република Србија
3. Моделовање еквиваленције математичких израза у почетној настави
Милана М. Дабић Боричић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Република Србија
Маријана Ж. Зељић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Република Србија
4. Однос текста и илустрације: перспектива илустратора и учитеља
Наташа З. Лалић Вучетић, Институт за педагошка истраживања, Београд, Република Србија
Нада С. Шева, Институт за педагошка истраживања, Београд, Република Србија
5. Индивидуализација у настави – концептуално-методолошки изазов за дидактичку теорију и наставну праксу
Вера Ж. Радовић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Република Србија
Душка З. Михајловић де Оливеира, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Република Србија
Теодора А. Тодовић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Република Србија
6. Possibilities of University Teaching Enhancement – Integration of Methods and Approaches in Teaching Literature with Science and Social Studies
Olivera D. Cekić-Jovanović, University of Kragujevac, Faculty of Education Jagodina, Republic of Serbia
Snežana P. Marković, University of Kragujevac, Faculty of Education Jagodina, Republic of Serbia
7. Употреба афективних стратегија читања у основношколској настави немачког као страног језика
Марија Б. Нијемчевић Перовић, Универзитет у Крагујевцу, Филолошко-уметнички факултет, Република Србија
8. Ортоепија у програмима за млађе разреде основне школе
Мирјана М. Стакић, Универзитет у Крагујевцу, Педагошки факултет у Ужицу, Република Србија
9. Учење енглеског језика из перспективе студената ‒ будућих васпитача
Радмила Д. Палинкашевић, Висока школа струковних студија за васпитаче „Михаило Палов“, Вршац, Република Србија
10. Приказ 1: Дете читалац и хронологија читања: путоказ за даље проучавање и истраживање дјечијег читалачког искуства
Желимир Драгић, Универзитет у Бањој Луци, Филозофски факултет
Корисне веб-локације
др Мирослава Ристић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет