Vol. 26 No. 3

1. Стандарди образовних постигнућа у Србији: искуства из прве деценије
др Александар Бауцал, Филозофски факултет, Београд

|PDF|

 

2. Методички приступ неједначинама у уџбеницима за трећи разред основне школе
др Маријана Зељић, Учитељски факултет, Београд

|PDF|

 

3. Улога уџбеника у развоју интеркултуралних компетенција
др Јелена Врањешевић, Учитељски факултет, Београд

|PDF|

 

4. Компаративна анализа програма биологије у основном и обавезном образовању у Републици Србији и Републици Словенији
мр Нада Џамић Шепа, Гимназија, Инђија
др Томка Миљановић, Природно-математички факултет, Нови Сад

|PDF|

 

5. Од класичног до електронског уџбеника
др Данијела Василијевић, Учитељски факултет, Ужице

|PDF|

 

6. Најчешће препреке инклузији у образовном систему Србије
Слађана Мијатовић, Министарство просвете, науке и технолошког развоја, Школска управа у Чачку

|PDF|

 

7. Менторство као модел учења током професионалног усавршавања наставника
спец. Тања Шијаковић, Завод за унапређивање образовања и васпитања, Београд

|PDF|

 

8. Ликовно дело као дидактички медиј у настави ликовне културе
мр Марија Павловић, Учитељски факултет, Београд

|PDF|

 

9. Образовање и друштво: утицај неолибералне стратегије развоја на формирање образовне политике у српском друштву
др Весна Трифуновић, Факултет педагошких наука, Јагодинa

|PDF|

 

10. Развој читалачке писмености и образовни програм матерњег језика и књижевности у основној школи
др Душанка Поповић, Филозофски факултет, Никшић

|PDF|

 

11. Могућности за побољшање функционалног знања ученика применом моделирања и хеуристичког резоновања у настави математике
мр Наталија Будински, Основна и средња школа са домом ученика „Петро Кузмјак“, Руски Крстур

|PDF|

 

12. Интерактивни приказ површине геометриjских фигура применом програмског пакета ГеоГебра
Славиша Радовић, ГеоГебра Центар Београд
Александра Стевановић, Друга економска школа, Београд
Марија Радојичић, ОШ „Десанка Максимовић“, Београд
Мирослав Марић, Математички факултет, Београд

|PDF|

 

13. Приказ – ФРАНЦУСКИ ЈЕЗИК ЗА СТУДЕНТЕ ТЕОЛОГИЈЕ Ана Вујовић (2012). Београд: Православнибогословски факултет ‒ Институт за теолошка истраживања, 148 стр.

др Ксенија Кончаревић, Православни богословски факултет, Универзитет у Београду

|PDF|

 

14. Приказ – ПРОФЕСИОНАЛНИ ИДЕНТИТЕТ НАСТАВНИКА И САМОПРОЦЕНА КВАЛИТЕТА РАДА Предраг Живковић (2012). Филозофски факултет Косовска Митровица, Каирос,
Јагодина, 168 стр.

др Наташа A. Вујисић Живковић, Филозофски факултет, Универзитет у Београду

|PDF|

 

15. КОРИСНЕ ВЕБ ЛОКАЦИЈЕ

|PDF|

Избор језика
Open Access Statement
345 Open access declaration can be found on this page

Information about copyright 345 Teaching Innovations are licensed with Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0). Information about copyright can be found on this page.
Open Access Journal
345
Индексирано у
345   This journal was approved on 2018-01-22 according to ERIH PLUS criteria for inclusion. Download current list of ERIH PLUS approved journals.
Индексирано у
345 University of Belgrade, Teacher Education Faculty has entered into an electronic licensing relationship with EBSCO Information Services, the world's most prolific aggregator of full text journals, magazines and other sources. The full text of Teaching Innovations / Inovacije u nastavi is available now on EBSCO's international research databases.
Индексирано у
345
Ethics statement
345 Publication ethics and publication malpractice statement can be found on this page.
Пратите Иновације у настави
345   345   345