Vol. 29 No. 1
Садржај
1. Могућности развијања мотивација за учење: перспектива наставника и ученика
Наташа З. Лалић Вучетић, Институт за педагошка истраживања, Београд
2. Улога ликовног дела у васпитању и образовању деце предшколског и основношколског узраста
Марија M. Павловић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет
3. Стратегије решавања проблема множења у менторском раду ученика
Francesco Arcidiacono, HEP-BEJUNE & Université de Neuchâtel (Suisse)
Charline Cuenot, HEP-BEJUNE & Université de Neuchâtel (Suisse)
4. Програми стручног усавршавања наставника: процењена корисност и образовни ефекти
Јелена Д. Теодоровић, Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина
Владета Д. Милин, Миља Б. Вујачић, Институт за педагошка истраживања, Београд
5. Функционалност уџбеничког комплета у развоју вокалних способности ученика млађих разреда основне школе
Александра Л. Стошић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет
6. Развојни потенцијал и модалитети коришћења ручно израђених играчака на предшколском узрасту
Вера Д. Вечански, Универзитет у Београду, Учитељски факултет
7. Педагошка комуникација у функцији развоја социјалне компетенције ученика
Мирсада С. Зукорлић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Наставно одељење Нови Пазар
8. Преваленца гојазности код деце основношколског узраста
Зоран Б. Пајић, Универзитет у Београду, Факултет спорта и физичког васпитања
Бранко Ђ. Гардашевић, Висока школа струковних студија Спортска академија Београд
Саша Т. Јаковљевић, Универзитет у Београду, Факултет спорта и физичког васпитања
9. Примена Геогебре у креирању математичко-логичких игара
Милан В. Живановић, Висока школа струковних студија за образовање васпитача, Крушевац
10. Могуће употребе етно-кутка у настави лексикологије српског језика млађих разреда
Радмила В. Петковић, ОШ „Бранко Радичевић“, Бор
Саша С. Чорболоковић, ОШ „3. октобар“, Бор
11. КОРИСНЕ ВЕБ ЛОКАЦИЈЕ
др Мирослава Ристић, Учитељски факултет, Београд