Vol. 28 No. 4 >>>> ОД ФОНЕМЕ КА ТЕКСТУ, ОД ТЕКСТА КА КУЛТУРИ: О НАСТАВИ СРПСКОГ ЈЕЗИКА И КЊИЖЕВНОСТИ / FROM THE PHONEME TOWARDS THE TEXT, FROM TEXT TOWARDS CULTURE: ON SERBIAN LANGUAGE AND LITERATURE TEACHING

Уводна реч гостујућег уредника
др Александар Јовановић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

|PDF|

 

1. Значење појма фонема и њен значај за учитељски позив
др Александар Милановић, Универзитет у Београду, Филолошки факултет

|PDF|

 

2. Претпостављени читалац (културни и идеолошки контекст књижевности за децу)
др Зорана Опачић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

|PDF|

 

3. Грешке у одређивању прилога
мср. Љубица Весић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

|PDF|

 

4. О скуповима речи у основношколској настави синтаксе
др Горан Зељић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

|PDF|

 

5. Репродуктивна питања за тумачење књижевног текста у првом разреду основне школе
др Зорица Цветановић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

|PDF|

 

6. Од моралног ка јуначком − Одређење жанра епска песма у програмима и читанкама за разредну наставу
др Валерија Јанићијевић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

|PDF|

 

7. Путописи у настави српског језика и књижевности
др Слађана Јаћимовић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

|PDF|

 

8. Бранко Ћопић, школски писац
др Александар Јовановић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

|PDF|

 

9. Ђаци се крећу Богу знања истину да моле: о поезији за децу Владислава Петковића Диса
др Јелена Панић Мараш, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

|PDF|

 

10. Слика детињства у наивној поезији и прози Милована Данојлића
др Валентина Хамовић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

|PDF|

 

11. Нехронолошко читање збирке песама Авантуре Краљевића Марка
др Вишња Мићић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

|PDF|

 

12. Цртани филм и смрт: могућности интерпретације филма Сачекај, молим те Јелизавете Скворцове
Владимир Вукомановић Растегорац, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

|PDF|

 

13. Стручне информације: ВИКИПЕДИЈА КАО МОГУЋНОСТ ЗА ИНОВАЦИЈЕ У НАСТАВИ ИНФОРМАТИКЕ НА ПРИМЕРУ УЧИТЕЉСКОГ ФАКУЛТЕТА
Марко Станковић, Универзитет у Нишу, Учитељски факултет у Врању
Ђорђе Стакић, Универзитет у Београду, Математички факултет
Милена Богдановић, Универзитет у Нишу, Учитељски факултет у Врању
Марија Јордановић, Универзитет у Нишу, Учитељски факултет у Врању

|PDF|

 

14. КОРИСНЕ ВЕБ ЛОКАЦИЈЕ
др Мирослава Ристић, Учитељски факултет, Београд

|PDF|

Избор језика
Open Access Statement
345 Open access declaration can be found on this page

Information about copyright 345 Teaching Innovations are licensed with Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0). Information about copyright can be found on this page.
Open Access Journal
345
Индексирано у
345   This journal was approved on 2018-01-22 according to ERIH PLUS criteria for inclusion. Download current list of ERIH PLUS approved journals.
Индексирано у
345 University of Belgrade, Teacher Education Faculty has entered into an electronic licensing relationship with EBSCO Information Services, the world's most prolific aggregator of full text journals, magazines and other sources. The full text of Teaching Innovations / Inovacije u nastavi is available now on EBSCO's international research databases.
Индексирано у
345
Ethics statement
345 Publication ethics and publication malpractice statement can be found on this page.
Пратите Иновације у настави
345   345   345